ČASTO KLADENÉ OTÁZKY:
- Jak přidávat zboží do košíku?
- Jak si v průběhu nákupu prohlédnout OBSAH košíku?
- Na obrazovce svítí zpráva: "Váš prohlížeč nepřijímá Cookies ......"
- Jak vložit kód ze slevového kuponu?
OBJEDNÁTE V NĚKOLIKA JEDNODUCHÝCH KROCÍCH:
1) Prohlédněte si zboží v eshopu.
2) Kdykoliv Vás něco zaujme, stiskněte tlačítko "Do košíku". Zboží se přidá do košíku, jehož obsah si můžete kdykoliv a na jakékoliv stránce prohlédnout kliknutím na tlačítko "Košík", které se vždy (ať už jste na jakékoliv stránce eshopu) nachází v pravém horním rohu obrazovky.
3) Objednávku připravíte pro další kroky stisknutím tlačítka "Košík" v pravém horním rohu. Zobrazí se Vám obsah košíku.
4) Zkontrolujte počet kusů zboží - MŮŽETE jej MĚNIT i SMAZAT.
4) Po úpravě počtu zboží je objednávka připravena k dokončení. KLIKNĚTE na link "Dokončení objednávky" - následuje kontrola adresy, dopravy a platby.
5) Zkontrolujte Vaši adresu nebo přidejte další adresu, na kterou má být zboží doručeno. ZBOŽÍ SI MŮŽETE NECHAT ZASLAT I NA JINOU ADRESU než Vaši vlastní (např. do zaměstnání/přechodného bydliště nebo adresu přátel -za předpokladu, že o objednávce vědí)
6) Vyberte způsob dopravy.
7) Vyberte způsob úhrady.
8) POZNÁMKA/KÓD NA SLEVU - vložte kód ze slevového kuponu, zanechte nám vzkaz, poznámku, přání nebo upřesňující informace k dodávce.
9) Potvrďte objednávku. Dokud nestisknete tlačtko "Potvrdit objednávku", nebude objednávka registrována, připravena a, samozřejmě, ani účtována. Celý nákup můžete UKONČIT ZAVŘENÍM OKNA prohlížeče.
V potvrzovacím e-mailu objednávky, který přijde na Vaši emailovou adresu (pokud jste ji zadali správně) najdete veškeré údaje o objednávce. POKUD v objednávce DOŠLO K CHYBĚ, stačí nám napsat email na adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , popsat chybu, opravit údaje příp. objednávku zrušit.
Přejeme Vám příjemný nákup
Vanda, Studia Vanda
FAQ č. 2 - JAK SI PROHLÉDNOUT OBSAH KOŠÍKU?
Ikonka košíku se v kterékoliv chvíli a na kterémkoliv místě eshopu nachází VŽDY V PRAVÉM HORNÍM ROHU OBRAZOVKY. Stačí kliknout na ikonku košíku a prohlédnout si zboží.
FAQ č. 3 - ZPRÁVA: "VÁŠ PROHLÍŽEČ NEPŘIJÍMÁ COOKIES ... "
Pokud se Vám zobrazuje zpráva: "Váš prohlížeč nepřijímá Cookies ....", může mít zobrazení zprávy dvě různé příčiny, z nichž první NEMÁ vliv na Váš nákup:
A) Pokud jste náš eshop našli např. na Google.cz, může se stát, že tuto zprávu uvidíte. PŘEJDĚTE KLIKNUTÍM NA JINÉ MENU výrobků do jiné kategorie, zpráva v 99% případů zmizí a můžete začít nakupovat resp. začít přidávat zboží do košíku. V tomto případě jde o funkcionalitu internetových vyhledávačů, kterou nemůžeme změnit, protože tyto vyhledávače nejsou naším majetkem.
B) Klikněte na tlačítko "Do košíku". V pravém horním rohu obrazovky zkontrolujte, zda se zboží přidalo do košíku (v průběhu dokončení objednávky můžete z košíku mazat cokoliv, co se v něm nachází). Pokud ano, NEMÁ TATO ZPRÁVA VLIV NA VÁŠ NÁKUP a můžete ji ignorovat. Pokud v košíku žádné zboží není, změňte nastavení Vašeho prohlížeče (návod Microsoft) ...
... Váš prohlížeč skutečně nepřijímá Cookies. V TOMTO PŘÍPADĚ MUSÍTE (omlouváme se, ale skutečně musíte) změnit nastavení Vašeho prohlížeče - funkce Košík je na zapnutých cookies ZÁVISLÁ. Bez zapnutých cookies NELZE ZBOŽÍ DO KOŠÍKU PŘIDAT.